Funderar du över något?

Bild

Är du redan ansluten till vårt fibernät är det oftast din tjänsteleverantör som du ska vända till dig om du upplever några problem med din tjänst. Under rubriken Felsökning hittar du även vanliga tester/åtgärder som du själv kan göra innan du gör en felanmälan.

Har du funderingar som rör själva nätet eller din anslutning är det däremot vår kundservice som kan stå till tjänst.

Vänd dig till din tjänsteleverantör när:

  • Du har frågor som rör din valda tjänst.
  • Du undrar varför TV-bilden är pixlig?
  • Du upplever att hastigheten på din uppkoppling är dålig.
  • Du vill felanmäla en tjänst som inte fungerar.

Vänd dig till oss på Arvika Kommunnät när:

Du har frågor om själva nätet eller din anslutning.

Våra telefontider
Helgfri måndag-torsdag, kl 10.00-12.00 samt 13.00-16.00.
Helgfri fredag, kl 10.00-12.00 samt 13.00-15.00.

Avvikande öppettider
Dag före helgdag samt torsdag innan midsommarafton stänger kundtjänsten kl 12.
Aftnar, helgdagar, klämdagar samt från 23 december - nyårsdagen är kundtjänsten helt stängd.

Våra kontaktuppgifter (du hittar dem även i rutan nedanför)
Telefon 0570-76 40 76
Epost info@anslutarvika.nu

Kontakt

Skriv ut
Senast uppdaterad: 27 april 2021
Sidansvarig: Annelie Pettersson